close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שערים חשמליים- מתי נכון להתקין אותם

מערכת שורשכח אדר, תשעח15/03/2018

מתי נכון להתקין שער חשמלי?

תגיות:
אנחנו יכולים למצוא במגוון רחב של מקומות, בין אם מדובר על מבני ציבור, מבנים פרטיים, או מסחריים, שערים מסוגים שונים ובפרט חשמליים אשר תוחמים את המקום בצורות שונות ואמורים למנוע כניסה של גורמים לא מורשים למקום.

כל אחד אשר מעוניין להתקין שער כזה, בחנייה, בכניסה לחצר או בכל מקום אחר, יכול לבחור בין שערים חשמליים לבין שערים רגילים, כלומר כאלה שנפתחים על ידי ידית במגע אדם. השאלה היא כמובן, מה עדיף וכיצד בוחרים.
צריך לומר, שכיום יותר ויותר אנשים בוחרים בשערים חשמליים, גם מטעמי בטיחות וגם מטעמי נוחות. אין היגיון להתקין שערים אחרים, מאחר וזה פחות נוח לשימוש, ולא יכול להקל על האופן בו אנשים אמורים לפתוח את השער ולהיכנס דרכו, אל החנייה או אל תוך המבנה. במקרים מסוימים, נוכל למצוא שערים רגילים עם תוספת של מצלמות אבטחה, זאת על מנת לכסות לפחות חלקית, אם לא באופן מלא את התמונה של אזור השער והמעבר.

לפני שנסביר את היתרונות של שערים חשמליים, נציין תחילה, שהיכולת שלנו להתקין שערים כאלה היא מאוד גבוהה, בזכות העובדה שכיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של שערים, החל מכאלה שיכולים להתאים למבנים קטנים וגדולים, שערים שיכולים להתאים לשטחים חיצוניים ופנימיים ועוד. כמובן שאנחנו יכולים להתאים שערים בעיצובים שונים, כאלה שמתבססים על סוגי עבודה שונים ועוד.
יתרונות של שערים חשמליים

כשאנחנו מסתכלים על שערים חשמליים, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של יתרונות, בין אם זה כשאנחנו מציבים אותם בשטח פרטי, ציבורי או עסקי.

היתרון הראשון הוא בטיחות. מאחר והשער נפתח רק באמצעות אינטרקום או באמצעות שלט, קודן, טלפון או אמצעים אחרים, הרי ברור מאליו, שיש לו יתרונות רבים על פני שערים אחרים. הוא הרבה יותר בטוח ומאפשר לנו ליהנות מהגנה מלאה מפני כניסת זרים למקום.

היתרון השני הוא בכך שאנחנו יכולים ליהנות מנוחות רבה יותר. במקום להתקין שערים ובכל פעם לפתוח אותם עם מפתח או בדרכים אחרות, הרי שהכל חשמלי, הכל נפתח באמצעות שלט או אמצעי אחר מרחוק. זה חוסך זמן והרבה יותר נוח.
היתרון השלישי שאנחנו יכולים למצוא הוא, שימוש בשערים חשמליים יכול להוסיף לנו לא מעט מבחינת עיצוב. לשמחתנו אנחנו יכולים למצוא היום, שערים חשמליים בשלל צבעים ועיצובים. אנחנו יכולים לבחור את מה שאנחנו מחפשים וכמובן לבצע התאמות לשטח בו אנחנו רוצים להציב אותו.

היתרון האחרון הוא, בניגוד למה שנדמה ובניגוד למה שנהוג לומר, שערים חשמליים לא דורשים תחזוקה מיוחדת. אפשר להתקין אותם, ולעיתים לא נידרש לטפל בהם זמן רב. זה חסכוני מאוד, וכמובן מונע איתנו טרחה מיותרת בהמשך. זה יותר נוח וקל להשתמש בשער כזה מאשר שער רגיל שדורש את זה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה